Hakkımızda

Şirketimiz 1971 yılında Yılmaz Saylam tarafından Ankara da kurulmuştur. Daha sonra 1982 yılında İstanbul’a taşınan şirketimiz Iveco kamyon ve Iveco otobüs yedek parça toptancılığı yapmaktaydı 1996 yılında Morel şirketinin hissedarları tarafından satın alınarak grubumuza dahil edildi halihazırda Iveco yedek parça konusunda Türkiyedeki OEM’in tek alternatifi konumundadır. 2012 yılında ürün gruplarına Isuzu ve Mitsubishi hafif ticari yedek parça çeşidini dahil etmiştir. 12000 değişik ürünle Türkiye pazarındaki 800’ü aşkın müşteriye bu ürünleri pazarlamaktadır. Şirketimiz bünyesinde birçok OEM ve OEM muadili mal üreten fabrikaların ana bayiliğini bulundurmaktadır.

İlke ve Prensiplerimiz

Kalıcı başarımızı Müşterilerimiz, Ekibimiz ve Ortaklarımız için yarattığımız samimi güvenilir ve keyifli bir çalışma ortamına borçluyuz. Hizmet anlayışımız ve çalışma düzenimizde bu üç grubun menfaatlerinde paralellik esastır. ALKOCAK bünyesinde bulundurduğu tüm markalarımızı kurumsal kimliğimizle birleştirip, faaliyet alanlarımızda müşteri memnuniyeti esas alınarak, sektördeki yeniliklerin öncüsü olmak. İnsiyatif sahibi kişilerden oluşan, görev paylaşımının dengeli yapıldığı, stratejileri açık, kendi kararlarını alabilen takımların yarattığı sonuçların sağlam ve güvenilir olduğuna inanırız. İlişkilerimizin, uzun vadeli bakış açısına; karşılıklı güvene, şeffaflığa ve dayanışmamıza bağlı olması en sağlam temellerimizdir. Kendi çıkarlarını müşterilerimizin ve takımımızın önünde gözeten kişilere yerimiz yoktur. Dürüstlük ve yüksek etik standardı bizim işimizin kalbidir. Bütün arkadaşlarımızdan işinde olduğu gibi, özel hayatlarında da bu değerleri korumasını bekleriz. Takımlar hizmet zincirimizin bütününü oluştururlar. Kendi içlerinde olduğu gibi aralarında da yardımlaşma ve bilgi akışının sağlıklı olması temel hedeflerimizdendir. Başarı hepimizindir, objektif bir şekilde başarıyı paylaşırız. İlkelere ters düşmediğimiz, dürüst gayret gösterdiğimiz sürece, takımlar içinde her zaman bir rolümüz vardır. Müşterilerimizin menfaatleri her zaman ön plandadır. Başarı, onlara verdiğimiz iyi hizmet sonucunda gelir. Müşterilerimize her zaman açık, kesin ve şeffafız. Fokusumuz kendi kendimizi aşmaya yöneliktir. Piyasalarımızın gelişimi, yatırım alternatiflerinin çoğalmasıyla paralellik gösterir. Kendi alanımızda piyasalara yeni standart oluşturacak ürün ve hizmet sunmaktan övünç duyarız.

Doğru işe, doğru insanı seçiyoruz… Peki nasıl?

En iyi uygulamaları kurum içinde ve dışında ortaya çıkarıp gruba yaygınlaştırarak, Değerlendirmeler sonucunda adayların yetkinlikleri, işe yönelik bilgi ve becerilerinin analizi yapılarak işe alımı gerçekleştirilir. Bu sayede işe uygun olabilecek en doğru aday ailemize katılmış olur. Morel Group Şirketlerinin kariyer planlaması sürecinde, başarmaya istekli, performansını ortaya koyabilen ve daha fazla sorumluluğu taşıyabileceğine inanılan her çalışanımızın kariyer hedeflerine destek verilmektedir. Her seviyede çalışanımızın ihtiyaçlarına ve mesleki gerekliliklerine göre şirket içinden veya şirket dışından sağlanmak üzere eğitimleri verilir. Morel Group’ta yalnız değilsiniz… Kariyerine ilk adımını atan çalışanlarımız için oryantasyon programı düzenlenir. Bu program dahilinde yapılacak olan görüşmede; Şirket politikaları, hedefleri ve stratejileri ve bölüm sorumluları tarafından işin teknik detayları anlatılmaktadır.

Çalışanlarımıza sunulan olanaklar

sağlamak en önemli değerlerimizdendir. Zira biz bu fikirlere saygı duyar, değerlendirmeye alır ve rekabette nasıl bize avantaj sağlayabileceği konusunda gerekli tartışma ortamları yaratmayı olmazsa olmaz bir ilke olarak kabul ederiz. Ücret Yönetimi; Ücretler, yılda bir kez piyasa şartları ve performansa göre düzenlenir. Çalışanlarımızın ücret seviyeleri belirlenirken işinin gerektirdiği yetki ve sorumlulukları ön planda tutulur, eşit ve adil bir ücret politikası izlenir.

İLETİŞİM

Formu Doldurun Biz Sizi Arayalım

Yukarı